Ongo Mobile Money ထံသို႔ မည္ကဲ့သို႔ ေငြသြင္းနိင္သနည္း။
- မိမိနွင့္နီးစပ္ရာ ကုိယ္စားလွယ္ဆုိင္မ်ားတြင္ ေအာက္ပါအတိုင္းျပဳလုပ္နိင္သည္။
- မိမိ၏ Ongo App တြင္ ပမာဏကိုအတည္ျပဳရန္။
- ဂဏန္း၄လုံး PIN ကုဒ္ (OTP) (သို႔) QR ကုဒ္ကုိ ေခတၱေစာင့္ဆုိင္းျပီး ထုိ PIN ကုဒ္ (သုိ႔) QR ကုဒ္ကို Agent ထံသုိ႔ေပးျပီးလွ်င္ ကုိယ္စားလွယ္ထံသို႔ ေငြသြင္းျပီးပါက ေငြသြင္းျခင္းျပီးေျမာက္ပါမည္။
Ongo Mobile Money မွမည္ကဲ့သို႔ ေငြထုတ္ရမည္နည္း။
- နီးစပ္ရာ Ongo Cash Agent ကုိယ္စားလွယ္ဆုိင္မ်ားတြင္ သင္၏ Ongo Mobile Money App မွထုတ္ယူလုိေသာ ေငြပမာဏကုိအတည္ျပဳျပီး တစ္ခါသုံးဂဏန္း၄လုံး PIN ကုဒ္ကုိ ကိုယ္စားလွယ္ထံသုိ႔ေပးပုိ႔ရန္။
- ထို႔ေနာက္ ကိုယ္စားလွယ္က သင့္ကို ေငြေပးအပ္မည္ျဖစ္သည္။
မိမိ၏မိသားစု (သို႔) သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံသုိ႔ မည္ကဲ့သုိ႔ေငြလႊဲနုိင္သနည္း။
- Peer Transfer ၀န္ေဆာင္မႈကုိအသုံးျပဳ၍ လက္ခံသူ၏ မုိဘုိင္းဖုန္းနံပါတ္နွင့္ေငြပမာဏကုိျဖည့္စြက္ရန္။
- လက္ခံရရိွသူသည္ ေငြလႊဲျခင္းနွင့္ပတ္သက္သည့္ SMS ကုိလက္ခံရရိွမည္ျဖစ္သည္။
ေငြလႊဲၿပီးပါက မည္မွ်အၾကာတြင္ ေငြထုတ္ယူနုိင္သနည္း။
- စကၠန္႔အတြင္း ခ်က္ခ်င္းထုတ္ယူနုိင္သည္။
ေငြလႊဲနုိင္တဲ့ပမာဏ ကန္႔သတ္ထားပါသလား။
- ကိုယ္ပိုင္အေကာင့္ျဖစ္ပါက တစ္ႀကိမ္လွ်င္အမ်ားဆုံး ၅သိန္းျဖင့္ တစ္ရက္လွ်င္ ၁၀သိန္းအထိလႊဲနုိင္ပါသည္။
- တစ္ေန႔လွ်င္ ၃ႀကိမ္လႊဲနုိင္ပါသည္။
- စီးပြားေရးလုပ္ငန္းသုံးအေကာင့္ျဖစ္ပါက အကန္႔အသတ္မရိွလႊဲနုိင္ပါသည္။
Ongo Mobile Money ကိုအသုံးျပဳ၍ Ongo Mobile Money ကိုအသုံးမျပဳသူထံ ေငြလႊဲ၍ရနုိင္ပါသလား။
- ရနုိင္ပါသည္။
- Ongo Mobile Money ကိုအသံုးမျပဳသူသည္ SMS ျဖင့္အသိေပးျခင္းကိုရရိွမည္ျဖစ္သည္။
- ေငြလက္ခံရရွိသူသည္ Ongo Mobile Money App ကို Install လုပ္ရမည္ျဖစ္သည္။ (သို႔) ကိုယ္စားလွယ္ (Cash Agent) ၏အကူအညီကိုေတာင္းခံျပီး Install လုပ္နုိင္သည္။
- ထို႔ေနာက္နီးစပ္ရာ Ongo ကိုယ္စားလွယ္ (Cash Agent) ထံတြင္ေငြထုတ္ယူနုိင္သည္။
ဖုန္းနံပါတ္မွားလႊဲမိလွ်င္ မည္ကဲ့သို႔ျပဳလုပ္ရမည္နည္း။
- ေငြလႊဲေျပာင္းျခင္းျပဳလုပ္ျပီးပါက ျပင္ဆင္ေျပာင္းလဲမႈျပဳလုပ္နုိင္မည္ မဟုတ္ပါ။
- မလႊဲေျပာင္းခင္ လႊဲေျပာင္းမည့္ေငြပမာဏ၊ ေငြလက္ခံမည့္ ဖုန္းနံပါတ္ စသည့္အခ်က္မ်ားကို ေသခ်ာမွန္ကန္စြာ ထည့္သြင္းရမည္ျဖစ္ပါသည္။