Ongo ဆိုတာ ဘာလဲ

Ongo ဆုိသည္မွာ ေငြသြင္းျခင္း၊ ေငြထုတ္ျခင္း၊ ဖုန္းေဘလ္ျဖည့္ျခင္း၊ ေငြလႊဲျခင္း၊ ေဘလ္ေပးေဆာင္ျခင္းႏွင့္ ေခ်းေငြ ျပန္လည္ေပးသြင္းျခင္းမ်ားကို လုပ္ေဆာင္ရန္ လံုျခံဳ လြယ္ကူ ျမန္ဆန္ေသာ ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈစနစ္ ျဖစ္ပါသည္။ Ongo အေကာင့္ဖြင့္ျခင္းႏွင့္ အတည္ျပဳစစ္ေဆျခင္း လုပ္ေဆာင္ပံု အဆင့္ဆင့္မွာ ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္ပါသည္။




FAQs

Getting started

Ongo Mobile Money ျဖင့္မည္သည့္လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္နုိင္သနည္း။

  • ေငြသြင္း/ေငြထုတ္
  • ဖုန္းေငြျဖည့္သြင္းျခင္း
  • မိသားစု/သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံေငြလႊဲျခင္း
  • ၀န္ထမ္းမ်ားလစာလက္ခံနုိင္ျခင္း
  • Ongo ၏ Business Partner မ်ားနွင့္ Online ေငြေပးေခ်မႈျပဳလုပ္နိုင္ျခင္း
  • လွ်ပ္စစ္မီတာခြန္၊ ေရမီတာခြန္၊ ဖုန္းခြန္ အစရွိသည္တုိ႔ကုိ ေပးေဆာင္နုိင္ျခင္း

Ongo Mobile Money ကုိ မည္ကဲ့သို႔ မွတ္ပုံတင္နိင္မည္နည္း။

  • အမည္၊ မိုဘုိင္းဖုန္းနံပါတ္နွင့္ ကိုယ္ပုိင္လွ်ဳိ႕၀ွက္ဂဏန္း၆လုံးကုိ ျဖည့္စြက္ရန္။
  • SMS မွတဆင့္ရရွိလာေသာ အတည္ျပဳကုဒ္နံပါတ္ကုိျဖည့္စြက္ကာ ကုိယ္စားလွယ္ ထံသို႔  မိမိ၏မွတ္ပုံတင္ကုိျပသ၍ အခ်က္အလက္မ်ားကိုျဖည့္စြက္ျပီးလွ်င္ စတင္အသုံးျပဳနိင္ပါသည္။

Ongo အေကာင့္တြင္ အနည္းဆံုးထည့္သြင္းနုိင္သည့္ေငြပမာဏ မည္မွ်နည္း။

  • ၁,၀၀၀ က်ပ္

Ongo Mobile Money App ကိုမည္ကဲ့သို႔ရရွိနိင္သနည္း။

  • Ongo Mobile App ကုိ Google Play Store မွ Download လုပ္၍ရယူနိင္သကဲ့သို႔ Ongo ၏ တရား၀င္ Website www.ongo.com.mm (သုိ႔) Ongo ၏ ကိုယ္စားလွယ္ဆုိင္မ်ားတြင္လည္း ရယူနိင္ပါသည္။

Ongo Mobile Money အသုံးျပဳရန္အတြက္ ဘဏ္အေကာင့္ရိွရန္လုိအပ္ပါသလား။

  • Ongo Mobile Money အသံုးျပဳရန္အတြက္ ဘဏ္အေကာင့္ရိွရန္မလုိအပ္ပါ။

QR Code နွင့္အသံုးျပဳပုံကုိ ရွင္းျပပါ။

  • QR Code ဆိုသည္မွာ သင္၏ Unique ID ျဖစ္ျပီး Ongo ၏ users ႏွင့္ business တြင္ေငြေၾကးေဆာင္ရြက္မႈမ်ားအတြက္ အသံုးျပဳသည္။

About Services

Ongo Mobile Money ထံသို႔ မည္ကဲ့သို႔ ေငြသြင္းနိင္သနည္း။

  • မိမိနွင့္နီးစပ္ရာ ကုိယ္စားလွယ္ဆုိင္မ်ားတြင္ ေအာက္ပါအတိုင္းျပဳလုပ္နိင္သည္။
  • မိမိ၏ Ongo App တြင္ ပမာဏကိုအတည္ျပဳရန္။
  • ဂဏန္း၄လုံး PIN ကုဒ္ (OTP) (သို႔) QR ကုဒ္ကုိ ေခတၱေစာင့္ဆုိင္းျပီး ထုိ PIN ကုဒ္ (သုိ႔) QR ကုဒ္ကို Agent ထံသုိ႔ေပးျပီးလွ်င္ ကုိယ္စားလွယ္ထံသို႔ ေငြသြင္းျပီးပါက ေငြသြင္းျခင္းျပီးေျမာက္ပါမည္။

Ongo Mobile Money မွမည္ကဲ့သို႔ ေငြထုတ္ရမည္နည္း။

  • နီးစပ္ရာ Ongo Cash Agent ကုိယ္စားလွယ္ဆုိင္မ်ားတြင္ သင္၏ Ongo Mobile Money App မွထုတ္ယူလုိေသာ ေငြပမာဏကုိအတည္ျပဳျပီး တစ္ခါသုံးဂဏန္း၄လုံး PIN ကုဒ္ကုိ ကိုယ္စားလွယ္ထံသုိ႔ေပးပုိ႔ရန္။
  • ထို႔ေနာက္ ကိုယ္စားလွယ္က သင့္ကို ေငြေပးအပ္မည္ျဖစ္သည္။

မိမိ၏မိသားစု (သို႔) သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံသုိ႔ မည္ကဲ့သုိ႔ေငြလႊဲနုိင္သနည္း။

  • Peer Transfer ၀န္ေဆာင္မႈကုိအသုံးျပဳ၍ လက္ခံသူ၏ မုိဘုိင္းဖုန္းနံပါတ္နွင့္ေငြပမာဏကုိျဖည့္စြက္ရန္။
  • လက္ခံရရိွသူသည္ ေငြလႊဲျခင္းနွင့္ပတ္သက္သည့္ SMS ကုိလက္ခံရရိွမည္ျဖစ္သည္။

ေငြလႊဲၿပီးပါက မည္မွ်အၾကာတြင္ ေငြထုတ္ယူနုိင္သနည္း။

  • စကၠန္႔အတြင္း ခ်က္ခ်င္းထုတ္ယူနုိင္သည္။

ေငြလႊဲနုိင္တဲ့ပမာဏ ကန္႔သတ္ထားပါသလား။

  • ကိုယ္ပိုင္အေကာင့္ျဖစ္ပါက တစ္ႀကိမ္လွ်င္အမ်ားဆုံး ၅သိန္းျဖင့္ တစ္ရက္လွ်င္ ၁၀သိန္းအထိလႊဲနုိင္ပါသည္။
  • တစ္ေန႔လွ်င္ ၃ႀကိမ္လႊဲနုိင္ပါသည္။
  • စီးပြားေရးလုပ္ငန္းသုံးအေကာင့္ျဖစ္ပါက အကန္႔အသတ္မရိွလႊဲနုိင္ပါသည္။

Ongo Mobile Money ကိုအသုံးျပဳ၍ Ongo Mobile Money ကိုအသုံးမျပဳသူထံ ေငြလႊဲ၍ရနုိင္ပါသလား။

  • ရနုိင္ပါသည္။
  • Ongo Mobile Money ကိုအသံုးမျပဳသူသည္ SMS ျဖင့္အသိေပးျခင္းကိုရရိွမည္ျဖစ္သည္။
  • ေငြလက္ခံရရွိသူသည္ Ongo Mobile Money App ကို Install လုပ္ရမည္ျဖစ္သည္။ (သို႔) ကိုယ္စားလွယ္ (Cash Agent) ၏အကူအညီကိုေတာင္းခံျပီး Install လုပ္နုိင္သည္။
  • ထို႔ေနာက္နီးစပ္ရာ Ongo ကိုယ္စားလွယ္ (Cash Agent) ထံတြင္ေငြထုတ္ယူနုိင္သည္။

ဖုန္းနံပါတ္မွားလႊဲမိလွ်င္ မည္ကဲ့သို႔ျပဳလုပ္ရမည္နည္း။

  • ေငြလႊဲေျပာင္းျခင္းျပဳလုပ္ျပီးပါက ျပင္ဆင္ေျပာင္းလဲမႈျပဳလုပ္နုိင္မည္ မဟုတ္ပါ။
  • မလႊဲေျပာင္းခင္ လႊဲေျပာင္းမည့္ေငြပမာဏ၊ ေငြလက္ခံမည့္ ဖုန္းနံပါတ္ စသည့္အခ်က္မ်ားကို ေသခ်ာမွန္ကန္စြာ ထည့္သြင္းရမည္ျဖစ္ပါသည္။

About PIN

ကၽြန္ုပ္၏ PIN ကို ဘယ္လုိေျပာင္းလဲလုိ႔ရနုိင္ပါသလဲ။

  • သင္၏အေကာင့္ Profile တြင္ PIN ကိုလြယ္ကူစြာေျပာင္းလဲနိုင္သည္။

PIN Number ေမ့သြားလွ်င္ မည္သို႔ျပဳလုပ္ရမည္နည္း။

  • Ongo Customer Service သုိ႔အေၾကာင္းၾကား၍ သင္၏ PIN Number ကိုအသစ္ျပန္လည္ရယူနိုင္ပါသည္။

အကယ္၍ PIN နံပါတ္ မွားယြင္းစြာထည့္သြင္းမိပါက မည္သို႔ျဖစ္နုိင္သနည္း။

  • PIN နံပါတ္ မွားယြင္းစြာထည့္သြင္းျခင္းကို ၃ခါအထိ ထည့္သြင္းနုိင္သည္။
  • ၃ခါထက္ပို၍ မွားယြင္းထည့္သြင္းမိပါက သင္၏အေကာင့္ ပိတ္သြားမည္ျဖစ္သည္။
  • သင္၏အေကာင့္ ပိတ္သြားပါက Ongo Customer Service @ ၀၉-၄၅၀၈၈၉၉၆ ~ ၉၉၇ သို႔ဖုန္းဆက္အေၾကာင္းၾကားရန္လိုအပ္ပါသည္။

General

အကယ္၍ ကၽႊနု္ပ္၏ ဖုန္းနံပါတ္ကုိေျပာင္းလဲပါက အေကာင့္ကုိပါ ထိေရာက္မႈရိွပါသလား။

  • Ongo ၏ Customer Service ထံသို႔ သင္၏ဖုန္းနံပါတ္အသစ္ကုိ ဖုန္းေခၚအေၾကာင္းၾကားရမည္ျဖစ္သည္။
  • ထုိ႔ေနာက္ ဖုန္းနံပါတ္အသစ္နွင့္ PIN ကို မွန္ကန္စြာျဖင့္ စာရင္းလုပ္ရမည္ ျဖစ္သည္။
  • အားလုံးျပီးဆုံးပါက သင့္ဖုန္းနံပါတ္အသစ္တြင္ အတည္ျပဳကုဒ္ (Activation Code) ကုိလက္ခံရရိွမည္ျဖစ္သည္။

ဖုန္းေပ်ာက္ဆုံးသြားပါက (သို႔) အခိုးခံရပါက အေကာင့္ထဲမွေငြမ်ားဆုံးရႈံးနုိင္ပါသလား။

  • သင္၏ေငြ မဆုံးရႈံးနုိင္ပါ။
  • Ongo Customer Service သုိ႔ႊအေၾကာင္းၾကားျပီး သင္၏ အေကာင့္ကို ယာယီပိတ္ထားေစနိုင္ပါသည္။

Ongo မွမည္ကဲ့သို႔ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို လုပ္ငန္းမ်ားအတြက္၀န္ေဆာင္မႈေပးေနသနည္း။

  • ေငြေကာက္ခံျခင္းႏွင့္ ေငြေပးေခ်ျခင္းမ်ား။
  • အခ်ိန္နွငိ့ တေျပးညီ ေငြေပးေခ်ျခင္းဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္မ်ား။
  • Marketing ဆိုင္ရာ Data Driven နည္းပညာမ်ား။

Ongo ကိုယ္စားလွယ္ (Cash Agent) ျဖစ္ရန္ မည္သည့္အရာမ်ားလုိအပ္ပါသနည္း။

  • ေအာက္ပါ ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္ပုံစံ (Application Form) ကိုျဖည့္စြက္ျပီး Ongo သို႔ေပးပို႔နုိင္ပါသည္။