faq

Ongo ဆုိသည္မွာ ဘယ္လုိမ်ိဳးလဲ

Ongo ဆုိသည္မွာ လံုျခံဳလြယ္ကူျမန္ဆန္ေသာ ေငြေၾကး၀န္ေဆာင္မႈစနစ္ျဖစ္ပါသည္။




FAQs

Getting started

Ongo Mobile Money ျဖင့္မည္သည့္လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္နုိင္သနည္း။

  • ေငြသြင္း/ေငြထုတ္
  • ဖုန္းေငြျဖည့္သြင္းျခင္း
  • မိသားစု/သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံေငြလႊဲျခင္း
  • ၀န္ထမ္းမ်ားလစာလက္ခံနုိင္ျခင္း
  • Ongo ၏ Business Partner မ်ားနွင့္ Online ေငြေပးေခ်မႈျပဳလုပ္နိုင္ျခင္း
  • လွ်ပ္စစ္မီတာခြန္၊ ေရမီတာခြန္၊ ဖုန္းခြန္ အစရွိသည္တုိ႔ကုိ ေပးေဆာင္နုိင္ျခင္း

Ongo Mobile Money ကုိ မည္ကဲ့သို႔ မွတ္ပုံတင္နိင္မည္နည္း။

  • အမည္၊ မိုဘုိင္းဖုန္းနံပါတ္နွင့္ ကိုယ္ပုိင္လွ်ဳိ႕၀ွက္ဂဏန္း၆လုံးကုိ ျဖည့္စြက္ရန္။
  • SMS မွတဆင့္ရရွိလာေသာ အတည္ျပဳကုဒ္နံပါတ္ကုိျဖည့္စြက္ကာ ကုိယ္စားလွယ္ ထံသို႔  မိမိ၏မွတ္ပုံတင္ကုိျပသ၍ အခ်က္အလက္မ်ားကိုျဖည့္စြက္ျပီးလွ်င္ စတင္အသုံးျပဳနိင္ပါသည္။

Ongo အေကာင့္တြင္ အနည္းဆံုးထည့္သြင္းနုိင္သည့္ေငြပမာဏ မည္မွ်နည္း။

  • ၁,၀၀၀ က်ပ္

Ongo Mobile Money App ကိုမည္ကဲ့သို႔ရရွိနိင္သနည္း။

  • Ongo Mobile App ကုိ Google Play Store မွ Download လုပ္၍ရယူနိင္သကဲ့သို႔ Ongo ၏ တရား၀င္ Website www.ongo.com.mm (သုိ႔) Ongo ၏ ကိုယ္စားလွယ္ဆုိင္မ်ားတြင္လည္း ရယူနိင္ပါသည္။

Ongo Mobile Money အသုံးျပဳရန္အတြက္ ဘဏ္အေကာင့္ရိွရန္လုိအပ္ပါသလား။

  • Ongo Mobile Money အသံုးျပဳရန္အတြက္ ဘဏ္အေကာင့္ရိွရန္မလုိအပ္ပါ။

QR Code နွင့္အသံုးျပဳပုံကုိ ရွင္းျပပါ။

  • QR Code ဆိုသည္မွာ သင္၏ Unique ID ျဖစ္ျပီး Ongo ၏ users ႏွင့္ business တြင္ေငြေၾကးေဆာင္ရြက္မႈမ်ားအတြက္ အသံုးျပဳသည္။

About Services

Ongo Mobile Money ထံသို႔ မည္ကဲ့သို႔ ေငြသြင္းနိင္သနည္း။

  • မိမိနွင့္နီးစပ္ရာ ကုိယ္စားလွယ္ဆုိင္မ်ားတြင္ ေအာက္ပါအတိုင္းျပဳလုပ္နိင္သည္။
  • မိမိ၏ Ongo App တြင္ ပမာဏကိုအတည္ျပဳရန္။
  • ဂဏန္း၄လုံး PIN ကုဒ္ (OTP) (သို႔) QR ကုဒ္ကုိ ေခတၱေစာင့္ဆုိင္းျပီး ထုိ PIN ကုဒ္ (သုိ႔) QR ကုဒ္ကို Agent ထံသုိ႔ေပးျပီးလွ်င္ ကုိယ္စားလွယ္ထံသို႔ ေငြသြင္းျပီးပါက ေငြသြင္းျခင္းျပီးေျမာက္ပါမည္။

Ongo Mobile Money မွမည္ကဲ့သို႔ ေငြထုတ္ရမည္နည္း။

  • နီးစပ္ရာ Ongo Cash Agent ကုိယ္စားလွယ္ဆုိင္မ်ားတြင္ သင္၏ Ongo Mobile Money App မွထုတ္ယူလုိေသာ ေငြပမာဏကုိအတည္ျပဳျပီး တစ္ခါသုံးဂဏန္း၄လုံး PIN ကုဒ္ကုိ ကိုယ္စားလွယ္ထံသုိ႔ေပးပုိ႔ရန္။
  • ထို႔ေနာက္ ကိုယ္စားလွယ္က သင့္ကို ေငြေပးအပ္မည္ျဖစ္သည္။

မိမိ၏မိသားစု (သို႔) သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံသုိ႔ မည္ကဲ့သုိ႔ေငြလႊဲနုိင္သနည္း။

  • Peer Transfer ၀န္ေဆာင္မႈကုိအသုံးျပဳ၍ လက္ခံသူ၏ မုိဘုိင္းဖုန္းနံပါတ္နွင့္ေငြပမာဏကုိျဖည့္စြက္ရန္။
  • လက္ခံရရိွသူသည္ ေငြလႊဲျခင္းနွင့္ပတ္သက္သည့္ SMS ကုိလက္ခံရရိွမည္ျဖစ္သည္။

ေငြလႊဲၿပီးပါက မည္မွ်အၾကာတြင္ ေငြထုတ္ယူနုိင္သနည္း။

  • စကၠန္႔အတြင္း ခ်က္ခ်င္းထုတ္ယူနုိင္သည္။

ေငြလႊဲနုိင္တဲ့ပမာဏ ကန္႔သတ္ထားပါသလား။

  • ကိုယ္ပိုင္အေကာင့္ျဖစ္ပါက တစ္ႀကိမ္လွ်င္အမ်ားဆုံး ၅သိန္းျဖင့္ တစ္ရက္လွ်င္ ၁၀သိန္းအထိလႊဲနုိင္ပါသည္။
  • တစ္ေန႔လွ်င္ ၃ႀကိမ္လႊဲနုိင္ပါသည္။
  • စီးပြားေရးလုပ္ငန္းသုံးအေကာင့္ျဖစ္ပါက အကန္႔အသတ္မရိွလႊဲနုိင္ပါသည္။

Ongo Mobile Money ကိုအသုံးျပဳ၍ Ongo Mobile Money ကိုအသုံးမျပဳသူထံ ေငြလႊဲ၍ရနုိင္ပါသလား။

  • ရနုိင္ပါသည္။
  • Ongo Mobile Money ကိုအသံုးမျပဳသူသည္ SMS ျဖင့္အသိေပးျခင္းကိုရရိွမည္ျဖစ္သည္။
  • ေငြလက္ခံရရွိသူသည္ Ongo Mobile Money App ကို Install လုပ္ရမည္ျဖစ္သည္။ (သို႔) ကိုယ္စားလွယ္ (Cash Agent) ၏အကူအညီကိုေတာင္းခံျပီး Install လုပ္နုိင္သည္။
  • ထို႔ေနာက္နီးစပ္ရာ Ongo ကိုယ္စားလွယ္ (Cash Agent) ထံတြင္ေငြထုတ္ယူနုိင္သည္။

ဖုန္းနံပါတ္မွားလႊဲမိလွ်င္ မည္ကဲ့သို႔ျပဳလုပ္ရမည္နည္း။

  • ေငြလႊဲေျပာင္းျခင္းျပဳလုပ္ျပီးပါက ျပင္ဆင္ေျပာင္းလဲမႈျပဳလုပ္နုိင္မည္ မဟုတ္ပါ။
  • မလႊဲေျပာင္းခင္ လႊဲေျပာင္းမည့္ေငြပမာဏ၊ ေငြလက္ခံမည့္ ဖုန္းနံပါတ္ စသည့္အခ်က္မ်ားကို ေသခ်ာမွန္ကန္စြာ ထည့္သြင္းရမည္ျဖစ္ပါသည္။

About PIN

ကၽြန္ုပ္၏ PIN ကို ဘယ္လုိေျပာင္းလဲလုိ႔ရနုိင္ပါသလဲ။

  • သင္၏အေကာင့္ Profile တြင္ PIN ကိုလြယ္ကူစြာေျပာင္းလဲနိုင္သည္။

PIN Number ေမ့သြားလွ်င္ မည္သို႔ျပဳလုပ္ရမည္နည္း။

  • Ongo Customer Service သုိ႔အေၾကာင္းၾကား၍ သင္၏ PIN Number ကိုအသစ္ျပန္လည္ရယူနိုင္ပါသည္။

အကယ္၍ PIN နံပါတ္ မွားယြင္းစြာထည့္သြင္းမိပါက မည္သို႔ျဖစ္နုိင္သနည္း။

  • PIN နံပါတ္ မွားယြင္းစြာထည့္သြင္းျခင္းကို ၃ခါအထိ ထည့္သြင္းနုိင္သည္။
  • ၃ခါထက္ပို၍ မွားယြင္းထည့္သြင္းမိပါက သင္၏အေကာင့္ ပိတ္သြားမည္ျဖစ္သည္။
  • သင္၏အေကာင့္ ပိတ္သြားပါက Ongo Customer Service @ ၀၉-၄၅၀၈၈၉၉၆ ~ ၉၉၇ သို႔ဖုန္းဆက္အေၾကာင္းၾကားရန္လိုအပ္ပါသည္။

General

အကယ္၍ ကၽႊနု္ပ္၏ ဖုန္းနံပါတ္ကုိေျပာင္းလဲပါက အေကာင့္ကုိပါ ထိေရာက္မႈရိွပါသလား။

  • Ongo ၏ Customer Service ထံသို႔ သင္၏ဖုန္းနံပါတ္အသစ္ကုိ ဖုန္းေခၚအေၾကာင္းၾကားရမည္ျဖစ္သည္။
  • ထုိ႔ေနာက္ ဖုန္းနံပါတ္အသစ္နွင့္ PIN ကို မွန္ကန္စြာျဖင့္ စာရင္းလုပ္ရမည္ ျဖစ္သည္။
  • အားလုံးျပီးဆုံးပါက သင့္ဖုန္းနံပါတ္အသစ္တြင္ အတည္ျပဳကုဒ္ (Activation Code) ကုိလက္ခံရရိွမည္ျဖစ္သည္။

ဖုန္းေပ်ာက္ဆုံးသြားပါက (သို႔) အခိုးခံရပါက အေကာင့္ထဲမွေငြမ်ားဆုံးရႈံးနုိင္ပါသလား။

  • သင္၏ေငြ မဆုံးရႈံးနုိင္ပါ။
  • Ongo Customer Service သုိ႔ႊအေၾကာင္းၾကားျပီး သင္၏ အေကာင့္ကို ယာယီပိတ္ထားေစနိုင္ပါသည္။

Ongo မွမည္ကဲ့သို႔ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို လုပ္ငန္းမ်ားအတြက္၀န္ေဆာင္မႈေပးေနသနည္း။

  • ေငြေကာက္ခံျခင္းႏွင့္ ေငြေပးေခ်ျခင္းမ်ား။
  • အခ်ိန္နွငိ့ တေျပးညီ ေငြေပးေခ်ျခင္းဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္မ်ား။
  • Marketing ဆိုင္ရာ Data Driven နည္းပညာမ်ား။

Ongo ကိုယ္စားလွယ္ (Cash Agent) ျဖစ္ရန္ မည္သည့္အရာမ်ားလုိအပ္ပါသနည္း။

  • ေအာက္ပါ ကိုယ္ေရးအခ်က္အလက္ပုံစံ (Application Form) ကိုျဖည့္စြက္ျပီး Ongo သို႔ေပးပို႔နုိင္ပါသည္။